My BirthDay 2021

Assalamualaikum... Hai Semua...


As kenang -kenangan

17 SEPT 2021

Oleh kerana tahun ni suami tak belikan kad ucapan. So,aku suruh dia buat sendiri kad ucapan.
Aku nak kad ucapan untuk simpan kenanagan.
Nasib baik ada pen warna warni beli dulu as hadiah kat suami dulu masa besday dia tahun lepas.
Tak sia-sia ye... 


Kad Ucapan in the making


Lepas makan dengan keluarga abang aku di MyKori malam tu, suami tapaukan 2potong kek untuk makan sama2 kat rumah sendiri nanti pulak. Boleh la buat2 bergambar kenangan.



Kek Tiramisu nuts (kalau tak silap) & Kek Red Valvet
Strawberi Blended from McD (Leftover hari sebelumnya simpan kat beku)



Bergambar kenangan.
Paling sempoi tahun ni..

Bytheway, sedap ye kek myKori.
Sebelum makan, tak letak harapan tinggi pun. Takut tak sedap.
Bila makan, eh sedap la pulak.
Tak cukup 2 potong.
Harga sekitar RM11 sepotong. 

Tapi tula.. benda sikit memang la terasa sedap kan,,

Hadiah besday?
T.A.K.D.E

Ke belum dapat? eh..

Ke memang TAKDE?

Ke suami dah bagi tapi aku lupa? Haha.


Psst : Terima kasih atas ucapan semua kat post2 sebelum ni, mahupun post2 dari pembaca yang datang dari blog cik ezy (dia ada buat post ucap besday aku)

Ok. Bye
XoXO

6 comments:

ezy.fia said...

aku lg suka smbut birthday simple2 ngn suami camni..
kalo ngn kwn2 nk meriah2 skit blh gurau senda..
ngn suami nk sweet2 skit.. gituuu.. hahahaha

Warisan Petani said...

Selamat menyambut hari ulang tahun kelahiran

Syazni Rahim said...

Happy birthday, moga dapat hadiah best!

Ammi said...

hahaha kesian suami kene paksa buat kad...
kalau suami ammi rasanya dia tulis atas kertas pastu lipat jelah kot.

norhidana said...

comelnya tang suami buat kad ucapan tu, hasilnya pun sweet...

happy belated birthday hani...

Azhafizah MN said...

Happy Birthday Hani, semoga ceria dan sihat selalu. Auww sangat manisss bersemut dapat kad ucapan suami macam tu. Baru tahu mykori ada kek juga rupanya ye. ingatkan aiskrim je.