Besday Mok dan Ayoh warded

Assalamualaikum... Hai Semua...

24 Sept 2021

Besday Mok.

Seminggu sebelum, adik aku update kat group whatsap adik beradik..
Sape nak bagi duit tong tong untuk kumpul bagi besday mok..

Dapat sekitar RM750.
Pastu hadiahkan mak periuk nasi kecil dan kerusi tolak barang.
Selebihnya cash.



Ramai yang tak boleh balik sebab PKP.
Yang ada cuma adik2 yang berada di kampung/berhampiran rumah.
Berbanding tahun lepas, aku boleh balik dengan suami tahun lepas naik kereta.
Means dah setahun la suami aku tak balik kampung aku,
Aku last balik bulan March naik bas (siap pergi balai polis time tu sebab aku nak balik jenguk orang tua).

Photo dari group whatsap family
-with cucu yang ada kat rumah masa majlis-


Photo dari group whatsap family


Malam lepas ada aktiviti malam tu, ayah aku lelahnya makin teruk.
Terus la ipar dan adik bongsu aku bawak g hospital.
Kena tahan wad 3 hari.
Duduk hospital ok la sebab ada masuk oksigen direct.
Kalau kat rumah guna ubat sedut biasa je (dah tak membantu kalau lelah terlalu teruk)

Adik lelaki bongsu aku boleh temankan kat wad.
Tapi kena buat swab test (airliur) kat pak guard.


Adik perempuan aku ambik ayoh keluar wad lepas balik praktikal.
Siap sempat dorang g makan ikan celup tepung sampai2 bawak mak ayoh round pusing2 bandar.


Hepi Besday Mok. Semoga Allah merahmati mok setiap masa. Semoga Allah penuhi semua hajat..
Semoga kesihatan ayoh beransur pulih. Rumahtangga aman damai selalu.



Ok. Bye
XoXO

6 comments:

edahyukarim said...

Happy Birthday untuk Mok Han. Semoga Mok dan Ayoh sentiasa sihat walafiat dan diberkati Allah, Aaminnn :)

InsyaAllah, tak lama lagi Han, dah boleh balik kampung..huhu

norhidana said...

Selamat hari lahir buat Mok Hani, moga sentiasa dalam lindungan Allah, buat Ayoh hani moga cepat sembuh

ezy.fia said...

happy birthday utk mok!
semoga mok & ayh mu sihat2 je sokmo.. =)

Ann Ishak said...

happy hari lahir kepada mak nya
semoga mak ayah dikurniakan kesihatan yang baik
inshaAllah

mummy_ayu said...

happy birthday to makcik...moga sihat selalu to both!!!
and semoga both of them...sentiasa dilindungi & dirahmati Allah...aamiin!

Sha Mohamed said...

Happy Birthday untuk Mok Han.. Semoga Mok dan Ayoh sentiasa sihat dan dirahmati Allah.. Aamiin..