nuffnang

JANA DUIT

Haul Kedai Setia RM2.20

Assalamualaikum... Hai Semua...


Sebelum ni kedai SETIA RM2.10 je.
Sama macam kedai ECO.
Tapi sekarang dah naik jadi RM2.20.
Aku pun tak tahu, sebab dah lama gak tak ke sana.

Kedai ECO kat Setia Alam, suami aku tak syorkan pergi.
Sebab orang sentiasa penuh je.
So, dia bawak aku g kedai SETIA area pekan Kapar.
Aku tak kesah pun, janji boleh menshoppingkan diri. Hehehe.

Moh la, risik-risik apa yang aku beli :



Kebanyakannya untuk dapur

Beli botol untuk sink
2 botol isi SunLight & 1 botol isi sabun cuci tangan Lifebouy
Siap beli tray sekali.

Beli mangkuk kecik ni RM2.20 sekali dgn penutup.
Aku letak sambal belacan, sambal kicap.
Dulu letak dalam bekas plastik.
Ni letak dalam bekas kaca memang mudah nak basuh, dan takde tinggalkan kesan bau.


Rak stackable


Kita tengok tahan lama mana botol ni.
Jangan roboh udah la kena tekan dgn cik suami.
Sebab kerja basuh pinggan kerja dia. Hehehe


Nak letak stok span cuci pinggan, plastik sampah dan lain2.
Or mungkin boleh letak barang pertukangan suami kalau muat.



Ok.Bye
XoXO

8 comments:

Ain Athirah said...

Cantikk. Cuci mata public holiday

Mama Zharfan said...

syok dpt shopping2 tuuuu

ezy.fia said...

lebih kurang mcm kedai eco dh brng2..
ok dh tu jnji boleh shopping mcm kedai eco.. hehe

Kakmim said...

Kita pn ada beli botol tu utk letak sanitizer kt eco.. cantik kn? Anyway, happy birthday hani! Dtg dr blog ezy td

NadiaJamhari said...

Tengok orang boleh hias dapur ni, tetiba nak juga ada jodoh cepat boleh ada rumah sendiri eh tiber

Azhafizah MN said...

Tak kisah mana mana pun. Asalkan dapat shopping. Banyak memborong tu. Selalu macam tu lah, banyak beli untuk kegunaan dapur.

norhidana said...

dah lama akak tak ke eco atau mr diy, selalu kirim kat Edy je... ni budak dah boleh bawak keluar ingat nanti nak jugak jalan ke sini... tp tulah papa nya lak belum cukup 2 dos tak best nk ajak jln, nk pi dine in pun tak boleh

mummy_ayu said...

samala..kalu masuk kedai rm 2, memang x kuar la dgn rm 2 jer....berpuluh2.. he he he...